Poklicni razvoj učiteljev. Ugled in transverzalne kompetence

Poklicni razvoj učiteljev. Ugled in transverzalne kompetence

Urednik: Jana Kalin, Renata Čepić
Monografija je nastala kot rezultat skupnega raziskovalnega dela kolegov iz Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani in Pedagoške fakultete Univerze na Reki v okviru znanstveno-raziskovalnega projekta »Poklicni razvoj učiteljev: status, osebnost in transverzalne kompetence«. Besedilo je osredotočeno na učiteljev profesionalni razvoj s perspektive potreb, ki jih učitelji prepoznavajo za kakovostno opravljanje svojega dela, in presoje njihove usposobljenosti za delovanje na različnih strokovnih področjih. Avtorje so posebej zanimale učiteljeve kompetence za razvijanje t.i. transverzalnih kompetenc pri učencih, ki postajajo nujnost v sodobnem svetu in eden temeljnih ciljev, ki jih želimo doseči z izobraževanjem (npr. razvijanje metakognitivnih spretnosti, kritičnega mišljenja, sprejemanje drugačnosti v inkluzivnih okoljih). Posebna pozornost je v knjigi namenjena raziskovanju ugleda učiteljskega poklica v družbi s perspektive samih učiteljev. Rezultati so predstavljeni komparativno za Slovenijo in Hrvaško, kar prinaša zanimive vpoglede in izpostavlja nova vprašanja. Državi sta si geografsko blizu in imata podoben sistem vzgoje in izobraževanja. Po drugi strani pa različnost kulture in družbenih vrednot, pa tudi višine finančnih sredstev, ki jih državi namenjata izobraževanju, nakazujeta številne razlike.

Leto izida: 2019

Št. strani: 266

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789610601968

Redna cena: 24,90 EUR
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

21. 11. - 22. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mednarodna jesenska šola Ekološka inteligenca

18. 11. - 21. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Jezikovna kavarna

13. 11. - 14. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Jesenska šola standardizacije 2024

08. 11. 2024
Center za izobraževanje, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Angažirana univerza v dolgoživi družbi: inovativne strategije izobraževanja starejših na univerzah v Sloveniji

07. 11. - 08. 11. 2024
Oddelek za zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Doktorska in postdoktorska delavnica: Dvoumnost napredka