Učbenik za didaktiko umetnostne zgodovine

Učbenik za didaktiko umetnostne zgodovine

Avtor: Marjana Dolšina Delač, Nataša Golob, Olga Paulič
Učbenik za didaktiko umetnostne zgodovine povzema temeljne didaktične koncepte za izvajanje pouka umetnostne zgodovine v gimnazijah z izhodiščem v metodi globalnega učenja, ki v središče učnega procesa postavlja dijakinjo/dijaka. Pri tem upošteva sodobne didaktične pristope, aktualno zakonodajo in predpise s področja šolstva. Osredotoča se na tiste specifike umetnostne zgodovine, ki jo v načinu poučevanja in učenja najbolj bistveno razlikujejo od drugih strok: primarno vizualni način prejemanja informacij in ubesedenje videnega, interdisciplinarno kontekstualizacijo spoznanj in vzgojno vrednost učne snovi. Teoretične prilagoditve splošnodidaktičnih načel učbenik združuje s konkretnimi napotki, nalogami in primeri, ki pripomorejo k poglobljenemu razmišljanju o načinu prevajanja didaktične teorije v dejavno prakso. Uvodni poglavji sta posvečeni zgodovinskemu pregledu študija umetnostne zgodovine na Univerzi v Ljubljani in didaktike umetnostne zgodovine.

Leto izida: 2023

Št. strani: 211

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612971458

Zbirka: Učbeniki FF

Redna cena: 14,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

01. 07. - 10. 07. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Julijski Karierni tabor za študentke in študente Univerze v Ljubljani

26. 06. 2024
Oddelek za zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca: Nacionalistična večjezičnost: Mnogotere jezikovne lojalnosti in nacionalna pripadnost v Vzhodni in Srednji Evropi ter na Balkanu

21. 06. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predavanje na temo ugovora na informativni izračun dohodnine za študente

15. 06. 2024
Oddelek za pedagogiko in andragogiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Poletna muzejska noč

12. 06. 2024
Oddelek za slavistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Javno predavanje dr. Mateja Šeklija pred izvolitvijo v naziv redni profesor