Razsvetljenstvo 2.0: kako povrniti razum v politiko, gospodarstvo in naša življenja
Oddelek za sociologijo
Monografija obravnava umetniške in kozmološke razsežnosti grobne umetnosti kitajske dinastije Han, ki so imele merodajen vpliv na razvoj kulturnih, družbenih in ideoloških (ter s tem tudi političnih) vidikov omenjenega obdobja, hkrati pa je v njih zaznati tudi osnovo nadaljnjega razvoja kitajske idejne in umetnostne zgodovine. Posebej dragocena je pri tem avtoričina falzifikacija teze, ki je doslej prevladovala v kitajski umetnostni zgodovini, in po kateri naj bi motiv lotosovega cveta na stropih grobnic dinastije Han predstavljal simbol, »uvožen« iz izvorno indijskega budizma. Z zelo natančno in prepričljivo analizo tega motiva dokaže, da je v resnici pri tem šlo za simbol, ki je globoko zakoreninjen že v veliko zgodnejši, avtohtoni kitajski tradiciji. Knjiga se vsekakor uvršča med najaktualnejša znanstvena dela na področju kitajske umetnostne zgodovine in sicer ne zgolj v slovenski, temveč tudi v mednarodni sinologiji.
Leto izida: 2017
Št. strani: 264
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789612378813
Zbirka: Razprave FF
publikacij
avtorjev in avtoric
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI