FRANCISTIKA, Francistika z romanistiko – enopredmetna smer
Temeljni cilj drugostopenjskega študijskega programa je poglabljati strokovno, teoretično in praktično znanje s področja francoskega jezika in književnosti ter frankofonske kulture nasploh, ob tem pa spodbujati intelektualno rast in samoizobraževanje. Študentje oz. študentke poglobijo znanje francoskega jezika oz. kompetence na področju sporočanja in literarnega prevajanja. Prav tako pridobijo poglobljena jezikoslovna, literarno-teoretska in literarno-zgodovinska znanja. Poleg navedenega študenti in študentke poglabljajo še strokovno, teoretično in praktično znanje s področja romanistike in nadgradijo pridobljena znanja in kompetence na področju drugih romanskih jezikov. Pridobljena znanja in veščine diplomantom in diplomantkam omogočajo tako uspešno vključevanje v poklicno življenje kot napredovanje v študijske programe 3. stopnje.
FRANCISTIKA, Francistika – dvopredmetna smer
Temeljni cilj drugostopenjskega študijskega programa je poglabljati strokovno, teoretično in praktično znanje s področja francoskega jezika in književnosti ter frankofonske kulture nasploh, ob tem pa spodbujati intelektualno rast in samoizobraževanje. Študentje in študentke poglobijo znanje francoskega jezika oz. kompetence na področju sporočanja in literarnega prevajanja. Prav tako pridobijo poglobljena jezikoslovna, literarnoteoretska in literarnozgodovinska znanja. Pridobljena znanja in veščine diplomantom oziroma diplomantkam omogočajo tako uspešno vključevanje v poklicno življenje kot napredovanje v študijske programe 3.stopnje.
FRANCISTIKA, Francoščina – dvopredmetna pedagoška smer
Cilj drugostopenjskega študijskega programa Francistika, Francoščina – dvopredmetna pedagoška smer je pridobivanje strokovnega, teoretičnega in praktičnega znanja s področja francoskega jezika in književnosti ter frankofonske kulture nasploh, s poudarkom na vzgojno-izobraževalnih vedah. Diplomanti in diplomantke drugostopenjskega študijskega programa pridobijo znanje francoskega jezika, prav tako pa tudi temeljna jezikoslovna, literarnoteoretska, literarnozgodovinska in pedagoška znanja. Pridobljena znanja in veščine jim omogočajo uspešno vključevanje tako v poklicno življenje kot napredovanje v študijske programe 3. stopnje.
Več informacij, vključno s temeljnimi cilji študija in splošnimi kompetencami, lahko dobite na naslednji strani v želenem predstavitvenem zborniku.
P = predavanja; S = seminar; V = vaje; D = druge oblike organiziranega študijskega dela (praktično usposabljanje, hospitacije, nastopi, terensko delo ipd.); KT = kreditne točke po evropskem prenosnem kreditnem sistemu (European Credit Transfer System) – 1 kreditna točka pomeni 25 do 30 ur obremenitve študenta oz. študentke.
Francoščina - dvopredmetna pedagoška smer v kombinaciji z dvopredmetno pedagoško smerjo Andragogika ali dvopredmetnim pedagoškim študijskim programom Pedagogika
Francoščina - dvopredmetna pedagoška smer v kombinaciji z dvopredmetno pedagoško smerjo Andragogika ali dvopredmetnim pedagoškim študijskim programom Pedagogika